Info

SilkSoFine is about beauty, fashion, well being and quality of life with a hint of luxury through the eyes of young and fresh minded people. / / / / ♡ / / / / Bei SilkSoFine geht es um Schönheit, Mode, Wohlbefinden und Qualität im Leben mit einem Hauch von Luxus aus der Sicht von jungen und aufgeweckten Menschen.

What’s the most important issue when it comes to lingerie? Well, regardless occasions we believe in sexy, yet comfortable blacks just as the breathtakingly hot Oysho advert suggests.  Oysho took the classy approach by featuring the brunette model Hilary Rhoda as the latest face and body of the Spanish brand’s lingerie line for Fall 2013. The American beauty exudes sensuality almost effortlessly in the seductive black and white snaps. Wearing hosiery, nightwear and lacy bra and underwear sets; Hilary perfectly shines through in the sexy images. As part of the Inditex Group, Oysho shares the same fashion management strategy and philosophy as ZARA or Massimo Dutti where collections are renewed as fast as trends, thereby providing customers with a quality design products straight from Barcelona at a very affordable price range. Today’s lesson: classic always works!

Was ist das Wichtigste wenn es um Lingerie geht? Nun, unabhängig von dem Anlass glauben wir an sexy, gleichzeitig bequemes Schwarz, genau so atemberaubend heiß wie die Oysho Werbung es vormacht. Oysho nahm den klassischen Weg, wobei sie das brünette Model Hilary Rhoda als das aktuelle Gesicht und Körper der Lingerielinie für den Herbst 2013 der spanischen Marke präsentieren. Die amerikanische Schönheit strahlt in den schwarz-weißen Schnappschüssen nahezu mühelos Sinnlichkeit aus. Während sie Strümpfe, Nachtwäsche und Spitzen-BH und Unterwäschesets trägt, kommt Hilary in den sexy Bildern perfekt zur Geltung. Als Teil der Inditex Group verfolgt Oysho die gleiche Fashion Management Strategie und Philosophie wie ZARA oder Massimo Dutti, wo die Kollektionen so schnell erneuert werden wie Trends und auf diese Weise den Kunden qualitative Designerprodukte direkt aus Barcelona zu sehr erschwinglichen Preisen angeboten werden. Die heutige Lektion: Klassisch geht immer!

Advertisements

Comments

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS