Info

SilkSoFine is about beauty, fashion, well being and quality of life with a hint of luxury through the eyes of young and fresh minded people. / / / / ♡ / / / / Bei SilkSoFine geht es um Schönheit, Mode, Wohlbefinden und Qualität im Leben mit einem Hauch von Luxus aus der Sicht von jungen und aufgeweckten Menschen.

(source:selfridges)

(source: selfridges)

To celebrate Diet Coke’s 30th anniversary, Coca-Cola has collaborated with Marc Jacobs on a special limited edition of Diet Coke bottles in three kinds. As part of the special ‘Sparkling Together For 30 Years‘ celebrations, the designer has made over the iconic bottle with three stylish and exclusive designs to celebrate each of the three decades since the drink was launched. ‘I Heart ’80s’ embodies the rise of the empowered woman in all her glory, while ‘I Heart ’90s’ is about extravagant attitude of the era where fashion, music and art collided in a glamorous exploration of strong femininity and daring attitude, and ‘I Heart ’00s’ is a playful and lighthearted illustration of the sporty-cool decade, embodying humour, sexiness and energy and edge. I love how Marc’s designs are making a nice match with my bottle from the previous Jean-Paul Gaultier x Coca-Cola collaboration.

Um das 30-jährige Jubiläum der Diet Coke zu feiern, hat Coca-Cola mit Marc Jacobs an einer speziellen limitierten Edition der Cola Light Flasche in drei Varianten zusammengearbeitet. Als Teil der Feier nach dem Motto ‘Sparkling Together For 30 Years’ (zu deutsch ’30 Jahre Zusammen Sprudeln), hat der Designer die kultige Flasche mit drei stylischen und exklusiven Designs überarbeitet, um jedes der drei Jahrzehnte, seitdem das Getränk auf dem Markt ist, zu feiern. I Heart ’80s’ verkörpert die Emanzipation der Frau in ihrer ganzen Stärke, während I Heart ’90s’ die extravagante Einstellung der Ära symbolisiert, wobei Mode, Musik und Kunst aufeinanderprallen und auf glamouröse Weise starke Femininität und eine freche Einstellung zeigen. I Heart ’00’ ist ein spielerisches und leichtherziges Bild des sportlichen und coolen Jahrzehnts, das Humor, Sexappeal und Energie mit Ecken und Kanten verkörpert. Ich liebe es, wie Marcs Designs wunderbar zu meiner Falsche von der vorherigen Zusammenarbeit von Jean-Paul Gaultier und Coca-Cola passen.

 

Advertisements

Comments

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS